Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Koçak, ABB Meclis Üyesi Sayın Hakan Keskin ile birlikte Gülhüyük Mahallemizde Cuma namazı sonrası kıymetli mahalle sakinlerimizle bir araya geldi.
Cuma namazı çıkışında düzenlenen aşure programında Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Koçak; ilçemizde önceki dönemlerde Belediye Başkanlığı görevi yapmış Sayın Hakverdi Altuğ, MHP İlçe Başkanı Sayın Halil Şahan ve davetliler ile birlikte aşure sofrasında bir araya gelindi.
Paylaşmanın, dayanışmanın ve bereketin simgesi olan aşure vesilesiyle bir araya geldiğimiz tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyor, birlik ve beraberliğimizin daim olmasını diliyoruz.