Bir eğitim öğretim yılını daha emek, azim ve başarıyla tamamladınız.
Şimdi dinlenmenin, bol bol kitap okumanın, oyun oynamanın, yeni yerler keşfetmenin ve sevdiklerinizle güzel anılar biriktirmenin zamanı.
Tüm öğrencilerimizi yürekten tebrik ediyor, fedakârca emek veren öğretmenlerimize ve her zaman yanlarında olan kıymetli ailelerimize teşekkür ediyoruz.
Hepinize sağlıklı, mutlu, eğlenceli ve unutulmaz bir yaz tatili diliyoruz.