2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın sona ermesi dolayısıyla, Kaymakam Sayın Dr. Taner Tengir, Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Koçak ve protokol üyelerimizin katılımlarıyla İbrahim Baltacı Ortaokulu'nda düzenlenen karne töreninde sevgili öğrencilerimizin karne heyecanına ortak olduk.
Geleceğimizin teminatı olan tüm öğrencilerimizi göstermiş oldukları emek ve gayretlerinden dolayı tebrik ediyor, iyi tatiller diliyoruz.
Fedakârca görev yapan kıymetli öğretmenlerimize ve her zaman çocuklarımızın yanında olan değerli velilerimize teşekkür ediyor, yeni eğitim öğretim yılında sağlık, başarı ve mutlulukla yeniden buluşmayı temenni ediyoruz.