Okul ve camilerimizde gerçekleştirdiğimiz çalışmalarımız devam ediyor
10 Haziran 2026, 11:43
Günlük sürdürdüğümüz çalışmalarımızın yanı sıra okul ve camilerimizde gerçekleştirdiğimiz çalışmalarımıza da aralıksız devam ediyoruz.
Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Koçak, Nihat-Ayşe Öztürk Cami ile Hacıenbiya Cami’nde incelemelerde bulunarak, hayata geçirilecek çalışmalar öncesinde saha değerlendirmeleri gerçekleştirdi.
İlçemizin ihtiyaçlarını yerinde tespit ederek vatandaşlarımıza daha modern, düzenli ve kullanışlı yaşam alanları kazandırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.